Το τμήμα τηλεφωνικής υποστήριξης Blue Help Desk αποτελεί το σημείο επαφής των ανθρώπων της Bluenet Solutions με τους πελάτες της. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι υπεύθυνο για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων και την επίλυση δυσλειτουργιών, αλλά και την ενημέρωση των πελατών για διάφορα θέματα.
Για τις ανάγκες των πελατών έχουμε υλοποιήσει ειδικό μηχανογραφικό σύστημα για την παρακολούθηση των κλήσεων και των αιτημάτων των πελατών της. Στο σύστημα αυτό καταγράφονται όλες οι κλήσεις και τα αιτήματα και ανάλογα με τη φύση του προβλήματος δρομολογούνται στους αντίστοιχους υπεύθυνους της ομάδας υποστήριξης προς επίλυση.